Klachtenregeling

Heb je een klacht?

Dan spijt ons dat zeer. Klanttevredenheid is voor ons namelijk prioriteit nummer #1. Maar soms slaan zelfs wij de plank wel eens mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze winkel via info@hypstore.nl. We reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via de eerdergenoemde mogelijkheden. Bij HYP. Store gaan we voor de beste service en proberen we altijd een passende oplossing te vinden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Contactformulier